دکتر باتری، فروش باتری ماشین در محل، پرداخت در محل.

نحوه اتصال و نصب ایمن باتری ماشین

بازدید: 5,390 بازدید

اتصال باتری به ماشین یک روش استاندارد دارد که اغلب به سادگی انجام می شود. همه می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. مهم نیست که شما یک راننده با تجربه یا  مبتدی باشید، در هر صورت یادگیری اتصال باتری به خودرو برای شما مفید است و ممکن است در برخی شرایط به این کار  نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال، زمانی که باتری اتومبیل خود را قطع کرده اید تا سطح شارژ آن را بررسی کنید یا وقتی که می خواهید یک باتری جدید را  جایگزین باتری قدیمی کنید، باید از نحوه اتصال باتری آگاهی داشته باشید. بدیهی است در چنین شرایطی باید بدانید که چگونه  باتری را  به ماشین خود وصل کنید.

در این مقاله، ما اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی اتصال باتری به ماشین،  به شما ارائه می دهیم. این کار به سادگی صورت می گیرد. برای اینکه همه چیز را به وضوح درک کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز را  به درستی انجام داده اید، تصاویر  زیر را همراه با دستورالعمل گام به گام  دنبال کنید.

بیایید شروع کنیم

باطری ماشین شما بر روی یک قفسه خاص و در زیر کاپوت ماشین شما قرار می گیرد. قبل از شروع اتصال باتری  به ماشین خود، مطمئن شوید که تمام ابزارهای لازم را  برای انجام  کار در اختیار  دارید.  این ابزارها عبارتند از:

– یک نوع آچار خاص برای پیچ کردن در ترمینال های باتری خودرو.

– یک آچار برای پیچاندن پیچ ها که باتری را در جای خود قرار دهد.

– یک اسفنج یا یک تکه پارچه برای تمیز کردن گرد و غبار و تمیز کردن باتری ماشین در صورت لزوم.

اتصال باتری ماشین به ترمینال اول

هنگام اتصال باتری  به ماشین خود، ابتدا باید ترمینال مثبت (قرمز) را وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که ترمینال باتری به درستی متصل وصل شده است. پس از آن، شما باید سیم منفی (سیاه) را به ترمینال باتری وصل کنید.

 می بینید که این کار بسیار ساده است. هنگامی که باتری  به ماشین شما متصل شد و اطمینان حاصل کردید که باتری با بست به خودرو محکم بسته شده است می توانید ماشین را روشن کرده و رانندگی کنید.

خواندن  نحوه جایگزینی باتری خودرو
دسته‌بندی دانستنیهای باتری ماشین
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
Call Now Button