دکتر باتری، فروش باتری ماشین در محل، پرداخت در محل.

راهنمای خرید بهترین شارژر و جامپ استارتر باتری ماشین

بازدید: 1,478 بازدید

چه به دنبال خرید شارژر باتری تمام عیار باشید و یا یک جامپ استارتر ساده ، نکات و ویژگی های مهمی وجود دارد که می توانید قبل از خرید شارژر باتری ماشین بهتر است بررسی کنید. اگر راننده معمولی هستید ، می توانید هر دو یعنی شارژر باتری ماشین و جامپ استارتر معمولی را برای اطمینان بیشتر خریداری کنید. اما در هر دو صورت ، باید تفاوت بین شارژرهای اصلی باتری و جامپ استارترها را بدانید

بنابراین با ما همراه باشید تا راهنمای خرید برای انتخاب بهترین شارژر باتری ماشین را با هم بررسی کنیم.

قابلیت حمل

ماشین ها دائما در حال حرکت و جابه جایی هستند، بنابراین ایده خوبی است اگر برای خودتان یک شارژر باتری ماشین که بتوانید با خود به جاده ببرید ، داشته باشید. در حالت ایده آل می توانید به راحتی درون جعبه ابزار ماشین یا یک کیسه مسافرتی کوچک شارژر باتری ماشینتان را جا بدهید. طراحی امروزه شارژرهای باتری ماشین شدیدا بر جمع و جور بودن و سبک بودن تمرکز دارد.

قابلیت استفاده

بدیهی است که رانندگانی که میخواهند سریع مشکلات باتری ماشینشان حل شود حتما به شارژر یا جامپ استارتر باتری ماشین نیازمندند تا در مواقع لازم از آنها استفاده کنند . شارژرها و جامپ استارترها امکانات خاصی در خود دارند ، مانند چراغ LED ، تصور کنید شب ، هنگام تاریکی باتری ماشینتان شارژش تمام شود و شما نزدیک به روشنایی نباشد ، با استفاده از چراغ روشنایی LED جامپ استارتر و شارژر میتوانید محیط اطراف را روشن کنید و شروع به شارژ باتری ماشینتان کنید .

خواندن  باتری‌های خودرو، قدرتی که سیستم‌های برقی را به جریان می‌اندازد

همچنین در نظر بگیرید که آیا این شارژر باتری ماشینتان می تواند برای تأمین شارژ سایر وسایل برقی مانند تلفن هوشمند و لپ تاپ شما نیز استفاده شود. اگر یک جفت اسلات USB  بر روی شارژر باتری ماشین باشد ابزاری برای شارژ دستگاه‌های الکترونیک میشود.

شاخص ها

ایجاد شمارشگر شارژ برای نمایش  ظرفیت باتری در هنگام شارژ و دانستن این مسئله که چه زمانی به شارژ مجدد نیاز است ،در روند شارژ باتری ماشین بسیار مفید می باشد. یک شارژر باتری خوب باید دارای شاخص هایی به این منظور باشد و همانطور که دارای بوق هشدار در موارد قطبیت معکوس  است. به این ترتیب ، شما همیشه گیره ها را دقیقاً به ترتیب و به طورصحیح بر روی شارژر باتری ماشین قرار می دهید. لازم به ذکر است که ، این ویژگی در استفاده از شارژر باتری ماشین هنگام شارژ کردن باتری ماشین بسیارمفید است ، به خصوص برای رانندگانی که با شارژ باتری های ماشین آشنایی ندارند.

توان

اکثر شارژرهای باتری ماشین موجود در بازار از باتری های 12 ولت انرژی می گیرند. با این حال ، از نظر قدرت ، این شارژرها از 6 آمپر تا حدود 10 یا حتی 20 آمپر متغیر هستند. مقدار بیشتر آمپر نشان می دهد که شارژر باتری ماشین شما دوام بیشتری دارد و باتری ماشین را سریعتر شارژ می کند. با این حال ، آمپر بالاتر در شارژر باتری ماشین به قیمت شارژر به میزان قابل توجهی اضافه می کند. اما در موارد تعجیل ، باید دید که این هزینه اضافی برای خرید شارژر باتری ماشین با آمپر بالاتر ارزش دارد.

خواندن  ۸ مشکل رایج که در باتری ماشین ممکن است با آن مواجه شوید

ایمنی

این ویژگی یکی دیگر از مشخصات شارژرهای باتری ماشین امروزه در بازار است. آخرین نسخه با انواع خصوصیات ایمنی برای محافظت از رانندگان و همچنین باتری های ماشین آنها ارائه شده است. در اینجا به برخی از ویژگی های اصلی ایمنی که در شارژر باتری ماشین خوب می باشد ، اشاره شده است.

هشدار قطبیت معکوس

گیره های ضد جرقه

گیره آمپر

تست کننده باتری

حالت شناور

مشخصه شیمیایی

نگران نباشید ، در اینجا هیچ علم و زمینه شیمی خاصی لازم نیست ، فقط کمی دانش عمومی باید از باتری ماشین خود داشته باشید. آنچه باید بدانید این است که آیا باتری ماشین شما باتری استاندارد اسید سرب است یا باتری با چرخه عمیق و اینکه آیا شارژر باتری ماشینی که خریداری کرده اید با آن سازگار است یا خیر.

اتوماتیک در مقابل دستی

امروزه شارژرهای اتوماتیک باتری ماشین ، کمی جذاب تر و محبوب تر از شارژرهای دستی هستند زیرا نیازی به شمارش میزان شارژ باتری ماشین از جانب راننده نیست. به محض شارژ کامل باتری ماشین ، این شارژرها برای جلوگیری از شارژ اضافه ، تغییر وضعیت می دهند و مدار شارژ را قطع میکنند  ، در نتیجه عمر باتری ماشین حفظ می شود.

دسته‌بندی دانستنیهای باتری ماشین
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
Call Now Button