دکتر باتری، فروش باتری ماشین در محل، پرداخت در محل.

باتری ماشین با دیپ سایکل ها چقدر تفاوت دارد؟

بازدید: 749 بازدید
باتری ماشین

باتری های دیپ سایکل در وسایل نقلیه تفریحی استفاده می شوند که با باتری های معمولی متفاوت هستند. در اینجا چگونگی  کار باتری های ماشین معمولی و باتری های دیپ سایکل آمده است:

باتری های ماشین:

باتری های ماشین برای اتومبیل ها با جریان موجی سریع و زیاد در مدت زمان کم طراحی شده اند.

بیشتر ماشین های معمولی و رایج تنها به صورت سطحی برای جریان موجی و زیاد انرژِی شارژ خالی می کنند که هنگام روشن کردن ماشین مناسب است

اکثر خودرو‌ها طوری طراحی شده‌اند که زمانی که استارت موتور زده می‌شود ،میزان تخلیه شارژ باتری ماشین کم باشد تا نوسانات برق کمی داشته باشد.

با این حال اگر که از وسیله نقلیه با عملکرد بالا و تردد زیاد استفاده می کنید ، به باتری ماشین AGM برای بازدهی بالای الکتریکی ماشین خود نیاز دارید.

تفاورت باتری ماشین و دیپ سایکل شارژر باتری ماشین
باتری ماشین باطری خودرو تفاورت باتری ماشین و دیپ سایکل شارژر باتری ماشین

دیپ سایکل ها :

باتری هایی برای ماشین های تفریحی هستند که برای مقدار ثابت جریان برای مدت زمان طولانی طراحی شده اند.

دیپ سایکل ها برای حرکت به صورت مداوم  و انرژی رسانی برای کاربردهای الکتریکی طراحی شده اند که عملکرد بهتری در شارژ خالی کردن سطح بالا دارند.

خواندن  وقتی ماشین خواب می‌ماند: داستان‌هایی از باتری‌های خسته

باتری های دیپ سایکل برای راه اندازی متناوب و جریان رسانی به سیستم های الکترونیکی و هم چنین کارآیی بیشتر در زمان تخلیه شارژ باتری ماشین طراحی شده اند.

با انتخاب باتری ماشین مناسب برای استفاده های مربوطه ، می توانید از دشواریها و درگیری ها و تعویض نا به جای باتری ماشین خود جلوگیری کنید. قبل از نصب و راه اندازی هر باتری ماشینی بر ماشین خود ، با مشورت و در نظر گرفتن مشخصات باتری ماشین مورد نظر ، آن را خریداری کنید. اگر  در هنگام خرید باتری ماشین اطمینان ندارید از نظر کارشناسان و افراد متخصص در زمینه باتری ماشین بهره بجویید.

دسته‌بندی دانستنیهای باتری ماشین
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
Call Now Button