دکتر باتری، فروش باتری ماشین در محل، پرداخت در محل.

با داغی باتری ماشین چکار کنیم ؟

بازدید: 854 بازدید

با توجه به قوانین دفع زباله، یک باتری ماشین قدیمی ( داغی باتری ماشین ) که دیگر قابل استفاده نیست، نمی تواند با ضایعات خانگی یک جا قرار گیرد و دفع شود. باتری ماشین برای محیط زیست مضر است و تهدیدی برای سلامتی انسان است. به همین دلیل مهم است که قوانین خاصی را برای دفع باتری های خودرو دنبال کنید.

4 روش مطمین و سالم که با استفاده از آن شما می توانید باتری های اتومبیل را دور بریزید:

1- ساده ترین راه برای دور انداختن داغی باتری

.یک سری شرکت ها  هستند که ضایعات را از سطح شهر جمع آوری میکنند و آنها را به کارخانجات بازیافت میدهند البته باید بدانید که باتری ماشین تماما بازیافتش فرق دارد بخاطر همین کارخانه بازیافت باتری ماشین به صورت اختصاصی فقط باتری ماشین را بازیافت میکند .باتری ماشین درونش مقدار زیادی اسید باتری و سرب است که برای انسان و محیط زیست بسیار خطرناک است .

 اعضای کارکنان و کارگران شرکت بازیافت مواد ، داغی باتری را از شما میخرند و داغی باتری را به کارخانه بازیافت باتری تحویل میدهند .

 

2- خرید باتری ماشین از فروشگاه های باتری ماشین و گرفتن تخفیف

با تحویل داغی باتری ماشینتان ( باتری قدیمی ماشینتان ) که دیگر برایتان کار نمیکند و خریدن یک باتری جدید برای ماشینتان در ازایش در خرید باتری جدید تخفیف بگیرید . با این کار باتری جدید و با تخفیف برای ماشینتان میخرید و از شر باتری قدیمی که دیگر برایتان کاربردی ندارد خلاص میشوید . فروشگاه های باتری ماشین داغی باتری را به کارخانجات بازیافت باتری ماشین تحویل میدهند .

3- تحویل داغی باتری به مرکز تخصصی بازیافت محصولات سرب

با تحویل داغی باتری به مرکز تخصصی بازیافت محصولات سرب  ، می توانید در ازایش پول دریافت کنید. شما باید ابتدا یک مرکز را پیدا کنید. علاوه بر این، زمان زیادی را برای رفتن به این مراکز باید صرف کنید . اگر مرکز تخصصی بازیافت محصولات سرب  در شهرتان نباشد و فاصله اش از شما دور باشید این کار برای شما مناسب نیست .

4- تماس با یک مرکز متخصص در بازیافت باتری ماشین

 شما می توانید با یک مرکز متخصص در بازیافت محصولات سرب تماس بگیرید و از کارمندش بخواهید نز شما بیاید و داغی باتری ( باتری قدیمی ماشینتان) شما را تحویل بگیرد .

خواندن  ساختمان باتری ماشین

اگر شما کشور کانادا زندگی میکنید به وبسایت زیر بروید و کلیه مراکز متخصص در بازیافت سرب را به همراه مشخصاتشان به شما نمایش میدهد:

www.call2recycle.org

بیاد داشته باشید که دور انداختن داغی باتری بر روی زمین درهر نقطه ای کار بسیار خطرناکی است ، باتری ماشین دارای مقدار زیادی مواد شیمیایی درونش است که برای انسان و محیط زیست بسیار خطرناک است .

شما با تحویل داغی باتری به فروشگاه های باتری ماشین در ازایش پول بگیرید و یا در خرید باتری جدید تخفیف مناسب بگیرید .

یکی از بهترین فروشگاه های باتری ماشین فروشگاه باتری ماشین پیشرو بین الملل با سایت دکتر باتری ، که شماره تماس و آدرس این فروشگاه حرفه ای در زیر نوشته شده است .

دسته‌بندی دانستنیهای باتری ماشین
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
Call Now Button